Variables and the Flow of Energy
Сезон 1, серия 2: Chart the key historical milestones in the development of thermodynamics. Then compare macroscopic and microscopic views of the world, and consider how the relationship between a material's properties, structure, performance, and processing can be represented by the four corners of a tetrahedron.