S5, E6: As Cyril's trial gets off to an inauspiciously cold start, tensions between Mukada and Kirk come to a boil. Also, a priest named Meehan lands in Oz while White and Said turn over a new leaf in their relationship. McManus comes up with a potential solution for Rebadow's dying grandson.