Vegas with a Vengeance
S1, E4: The SUR staff heads to Las Vegas for Stassi's birthday and leaves Lisa very short handed at the restaurant on her busiest night of the week, but Scheana stays back to make sure things run smoothly. Stassi disinvites Jax from Vegas so she can spend the weekend with her new boyfriend Frank, but when Jax crashes the party, a fight breaks out that divides the group and threatens strong friendships.