Vengeance at Midway
S1, E2: In one of the greatest Naval Battles in History, USS Enterprise and sister carriers Yorktown and Hornet, turn the tide of the Pacific War. In just a few violent days in the waters off Midway Island, the American Carrier fleet pulverizes the Imperial Japanese Navy. Enterprise helps secure one of America's first victories in WWII.