Verdad oculta
Сезон 1, серия 1: Paulo suspects Teresa is lying to him and follows her, only to realize that she is not rich and lives in a tenement house. Teacher Arturo de la Barrera offers Teresa a scholarship to study law. Aurora meets Mariano and falls in love with him.