S1, E5: The crew heads to Mississippi for Faith's hometown date with Adam. Rachel makes a startling discovery about Faith, and enlists the help of Adam to protect her. Jeremy and Rachel take the first step towards mending their friendship. Meanwhile, Quinn sues Chet and Shia takes drastic measures to boost a girl's popularity.