S1, E4: Sylvia (Olivia Grant) desperately appeals to Detective Pici (Anna Friel) to drop the Adina case and be admitted to a psychiatric ward. Pici surprisingly agrees, but she now finds herself literally "trapped" in The Box. Peter Stormare, Alexander Karim, Nina Yndis, Shaq B. Grant, Letitia Hector and Helen Behan also star.