Versace
S2, E1: Versace shows are always sexy extravaganzas, and its Milan show is no exception. The self-described “drama queen” Donatella Versace gives unprecedented access to her creative process and the house of Versace itself. From the intricate planning for the show at Versace Teatro to a pilgrimage to the home of her late brother Gianni Versace, we step into the life of the greatest fashion diva alive.