Vic Mensa
S9, E15: On an all-new episode of Ridiculousness, hip hop star Vic Mensa joins Rob, Chanel and Steelo to check out some close calls in STILL ALIVE, learn creative ways to SAVE MORE MONEY and get extra strange with A LOT GOING ON.