S1, E5: The eight remaining dog teams head to Vienna, Austria. To avoid elimination, one pack will leave an indelible musical mark on the city famous for it while the other follows in the traditions of the country’s famous hunting dogs. In the final challenge, the dogs abilities to perform tricks for wieners will determine who crosses the finish line and whose journey will come to an end.