Viking Pride
S6, E11: Nancy, trying to get she and her family out of the country, is continually faced with unexpected guests from her past. Andy has to get creative in order to secure passports while Doug must find his own means of obtaining one. Meanwhile, Silas deals with the possibility that Lars could be his father. Shane is left to deal with Warren who is becoming unhinged.