Vintage Raleigh 2025, Hour 2
S29, E21: Learn if values of 2009 ROADSHOW Raleigh finds go up, down or stay the same in today’s market, including a Gibson Double 12 electric guitar, ca. 1960, an 1812 needlework sampler and a French couture dress, ca. 1925. One triples in value!