VIP Treatment
S2, E5: Alicia and the partners must decide whether to take on the case of a VIP massage therapist who accuses a Nobel Peace Prize winner of sexual assault. Meanwhile, Peter and Eli try to figure out what Wendy's candidacy means for their campaign.