Vip
S3, E1: Dre decides to take his family to Walt Disney World on a magical, first-class vacation experience he was never able to have as a kid. With the help of a VIP tour guide, Dre and the kids take full advantage of their VIP status. Meanwhile, Bow, Pops, and Ruby set off on their own adventure at Walt Disney World.