Virginia Hayes
S6, E15: A teenage girl (guest star SANDRA VERGARA - CSI: Miami, Días de Santiago) seeks out Sean and Christian for answers about her late father, Escobar Gallardo, stirring tremendous guilt within Sean. Plus, a seemingly common cosmetic procedure for a struggling actress leads to chaos.