Virgo: Spreadsheet partyer
시즌 1, 에피소드 1: Leticia is an authentic, charismatic Virgo who parties like there is no tomorrow. She organizes a spreadsheet to maximize fun like no one else. She enjoys exchanging ideas and likes to put everyone at ease. This babe is the bomb at chatting. That's why she's ready to meet a beau who must win her heart and fit into her methodical lifestyle.