시즌 1, 에피소드 6: Liv, Clive and Ravi work together to investigate the murder of a computer hacker. After consuming the victim's brain, Liv inherits intense agoraphobia along with big computer-gaming skills. This delights Ravi, who urges her to play and offers to help her from inside the game, as they continue to search for the killer. Meanwhile, Blaine becomes acquainted with someone close to Liv.