S1, E4: Ivan gets tired of Peregrina not allowing him to kiss her and reminds her that she promised to marry him. Peregrina meets Anibal thinking that it is Rodolfo. Victoria visits Sabina to find out the whereabouts of Eliseo's granddaughter.