Visitors From the Darkness
S1, E1: In modern-day Japan, a phenomenon is occurring, dismissed as irregular land subsidence and unusual weather patterns. Ryuujin Shougo is your average high school student, heading to school as always with his childhood friend Saho. Three young men are tailing him -- "Is he really Dragon Bone? Humanity's last hope?"