시즌 1, 에피소드 2: The murder investigation gains steam as sub-inspector Vivek is assigned to the case. Vivek suspects Vignesh and Tony. He links the place, Ottaparai, to the murder and interviews an old lady. In the past, Velonie instantly warms up with an elderly novelist, Ki Sebastian who checks into the lodge run by her mother.