Voice from the Past
S4, E19: Lex Luthor's son wreaks havoc in Metropolis--and in Lois and Clark's marriage. Lois is kidnapped, while Superman investigates whether he can have children. Third of a three-part episode, "The Lex Files: A Lois & Clark Trilogy."