Volcano Nightmare
S1, E1: Jake, our former Navy SEAL, is ambushed and dumped atop a volcano in Iceland. Facing deadly avalanche fields, boiling mud pits, and sulfuric geysers, Jake could lose more than the game when he makes a near-fatal error in the land of fire and ice.