"Voting"
S2, E1: Mike does all he can to persuade first-time voter Mandy to vote for Governor Romney in the upcoming presidential election. But when he lobbies her heavily, he finds himself going up against her older sister, Kristin, and Boyd's father, Ryan, who are just as enthusiastic for President Obama and disagree with Mike's trying to influence Mandy. While they all battle for Mandy's vote and soul, Vanessa remains neutral in the interest of family harmony.