S1, E2: Yasemin takes on a new movie project offer. At the production company she learns that Ekin has got kicked out of her house by her father. Since Yasemin sees herself in Ekin, she invites her to her house. Yasemin, who has been unable to kill her last target and has killed someone irrelevant, gets exposed to Ahmet's questions.