S2, E5: A hidden gem full of secrets and surprises, tucked away in a corner of Minnesota. Experience its wildlife and stunning beauty from the icy grips of winter to the height of summer blooms. Accessible only by boat, this park is a watery wonderland, a mosaic of beautifully clear lakes and pristine forest, home to some of North America’s most iconic species - wolves, moose and great grey owls.