Vueltas de la vida
S1, E5: Helena thinks to make amends with Guillermo, but he kicks her out from Alfonso's funeral. Valentina remembers her courtship with Ricardo next to Claudio. A video of Hector and Helena goes viral and they make them pass as a couple.