Wafflegate
Сезон 1, серия 4: Tensions rise when the five remaining chefs fail to impress Chef Anne Burrell on the first test. The only path for redemption is brunch service at Giada De Laurentiis' restaurant, Giada, at The Cromwell Hotel and Casino.