Wahine'inoloa
Сезон 3, серия 8: McGarrett plays cat and mouse with a smart and seductive therapist he believes murdered her patient. Meanwhile, Catherine must hunt down one of Doris's old targets who is now seeking revenge. Vanessa Marcil and Carlos Bernard guest star.