Waiting for Taleju
S2, E4: Elizabeth finds herself pushed out of the President's inner circle after she disagrees with his response to the growing tension with Russia. Also, when incriminating photos of Stevie and Harrison surface, Elizabeth and Henry must deal with the aftermath and try to protect their daughter from the media.