Waiting for the Right Snapper
S5, E19: Charlie tries to resist temptation when he meets the grown daughter of Angie (recurring guest star SUSAN BLAKELY), the woman he's dating, and realizes they have met before. Recurring guest star JANE LYNCH returns as Charlie's therapist, Dr. Freeman.