시즌 6, 에피소드 17: McGarrett and Five-0 must track down a Russian spy who has stolen a flash drive containing classified NSA information that puts the life of a member of their Ohana at risk. Also, McGarrett finally learns why Catherine left him, and Abby continues to conceal her actual mission from Chin.