Impractical Jokers: After Party Walking Dread
S1, E6: Host Joey Fatone chats with Impractical Jokers Murr, Q and Joe about their latest episode. The guys share what went on behind the scenes at the Botanic Garden, and actress Victoria Justice pops by to reveal how she met Joe.