Walking on a Dream
S9, E12: The Seattle Grace doctors are on edge when a new medical professional enters the hospital; Arizona struggles with the emotional and physical pain of a phantom limb; and while battling pregnancy hormones, an overly-emotional Meredith is confronted with her worst fear.