Walking Over Red Flames
Сезон 1, серия 4: An ambush on the red carpet forces Raquenel to strike back! Sissi seduces Gustavo to help her land an English-speaking role. Enrique lures Raquenel to a psychic to uncover her story and a shocking past emerges...