Wall of Fico/Doki by the Dozen
S2, E1: When Fico's messiness causes friction at the clubhouse, Gabi suggests they build a wall around his space. When Anabella accidentally volunteers the team to make 100 cupcakes for a festival, they all pitch in to help bake.