Wally and Anjuli, Part One
S1, E5: Ash returns to Mardan, where the Corps of Guides has been fighting across the border. British envoy Cavagnari signs a treaty with Afghanistan's emir and establishes an embassy in Kabul. Wally leads a force to secure the legation, while Ash accepts an assignment to spy among the natives.