Walter's Walk
S1, E3: Being the new girl in the CIA's Domestic Protection Division, Annie gets the jobs nobody else wants, like doing lunch runs and debriefing the crazy "walk-ins". But after a woman and her son bring Annie evidence of an active IRA group in the United States, Annie finds herself in a race to find them before the cell silences them permanently.