Wanted
시즌 4, 에피소드 1: Nikita is still on the run after she was framed for the assassination of the President of the United States. Dale, a reporter from the news channel ENN, starts questioning what really happened that night. Nikita sees this as an opportunity to clear her name so she re-enters the country to talk to Dale but walks right into a trap set by Amanda. The team is alerted and Michael sets out to find Nikita before Amanda does. While Birkoff and Ryan help Michael from their new mobile office, a high-tech aircraft, Alex stakes out a human-trafficking ring and learns The Shop is involved. Things go south and Alex is surprised when Owen/Sam shows up at the scene.