War and the Turquoise Tide
S1, E4: In the wake of the attack, Cara and the Duttons carefully plan their next move. Spencer and Alexandra enjoy the pleasures of Zanzibar, unaware of what has happened back home. Banner Creighton seeks a powerful ally.