War of Attrition
Сезон 1, серия 4: Competing for four trophies starts to take its toll on City. As they play against lower division clubs in the FA and Carabao Cups, aggressive tackling proves particularly painful. Alongside a growing list of injuries, they pursue a big, last-minute signing and renew contracts with stars De Bruyne, Otamendi and Fernandinho.