Warqa, The Eggless Chicken
S1, E6: Aladdin is heartbroken when his mother orders him to take his favourite chicken, Warqa to the butcher's shop. However, Jamillah has a plan, and with Genie's help they find a way to make Warqa the most valuable chicken of all.