WASP
S7, E5: The team investigates the 1944 murder of the top pilot from the WASP program, a pioneering group of civilian women who volunteered to fly non-combat missions for the U.S. Army Air Force during WWII. Also, Lilly becomes fixated on her nemesis, Moe Kitchener, who is out on bail awaiting his trial for running Lilly's car off the road.