Watch the Throne
S4, E4: After an attack leaves Martin grappling with his mortality, he must confront whether his fear is affecting his ability to lead. Malcolm sees an opportunity to grow the profile of the Nation in the form of a documentary about the NOI. However, the consequences of his actions begin to bubble to the surface. All the while, Malcolm juggles a growing family as Betty finds herself feeling isolated.