Watchdogs
S3, E14: When a radical group called The Watchdogs emerges with plans to eliminate the Inhumans, Agent Mack and his brother get caught in the crossfire. Meanwhile, Simmons discovers a powerful chemical compound that could alter the future for Inhumans.