Watching the Baby
Сезон 5, серия 2: When an exhausted Lois falls asleep, Hal goes out for diapers, only to be branded a shoplifter; three beautiful girls use Malcolm, Reese, and Stevie to embarrass their prom dates; Dewey tells the baby a fantastic tale to keep him from crying.