Watergate
시즌 1, 에피소드 1: Like a burger and fries, Nixon and scandal have always gone together. But why did his men break into the Watergate office building? Why did Nixon crave personal wealth? The answers lie with JFK, Howard Hughes, and... the Nixonburger!