Wawan Finding Ways
T1, E1: Gunawan had to make the difficult choice between taking care of his Mom or starting a new life. Dedi, Gunawan's brother, was not helping at all. Gunawan had to accept the concequences of his choices.On his off-days from the field, Satya realized that his three children weren't close to him. Rissa received a job-offer in Jakarta.Cakra had just finished building his house.