We all deserve a second chance
S2, E3: Masquerading as Selva, Bárbara starts dictatating road rage management classes. Jazmín spends the afternoon with Gerardo, and they strangely connect with each other. Emma gets excited with the drama lessons, while ignoring Antonio.