We All Have Our Uniqueness
시즌 1, 에피소드 4: Nancy's prom date meets her family. Colleen's matchmaker sets her up again, this time with a shorter man. After finding her father, Lindsay arranges to meet her him for the first time in 16 years. And Haliegh's shops for a wedding dress.