WE ARE DEFINITELY IN THE FOURTH QUARTER
S1, E4: Things are full tilt as the Madden team ramps up in the final critical weeks ahead of releasing Madden NFL 25. But as the team counts down to zero hour, the only question left is how will the world react once the game goes live?